2010-01-27

Hej idag har jag faktiskt fått lite pysseltid över :) Även fast min dotter har varit här och "hjälpt" mamma... med att hälla ut alla knappar, pärlor och akryldroppar... wiiie ^^ Jaja hon hade kul iaf  :)


Här är en layout på min söta Melissa å Kalle :)


Sen gjorde jag ett kort :) I lite vintagestil, har kommit på att jag gillar de ganska mycket :) Blev ett rätt enkelt kort men jag tycker de är de folk oftast vill ha, iaf i min omgivning :)


Gjorde ett grattis till dottern kort :) Tyckte stämplen va så söt så jag visste direkt vad jag ville göra... Och vilket härligt reslutat man kan få med tombows! Sen har jag gått loss med distresserna på kanten och avlustat med en swirl stämpel som jag älskar :D


Sist ut har jag ett rätt "målat" kort... Jag gillade att de blev så enkelt och estetiskt :) Alla stämplar är Katjas egen design och säljs inte längre tyvärr... Men jag älskar dom :D


Ja det var allt för idag :) Imorn ska jag till Karlstad och ge ljuva änglar ett besök tänkte jag :) Inte orkar jag hålla mig ända tils mässan heller... nej nej :P Hittade MASSA fina paper där :D Lägger väl kanske upp nån gottebild här sen så ni andra kan dreggla lite :) Nej nu kallar sängen tror jag ^^ Måste ju va pigg imorn så jag orkar med att shoppa :D Speciellt när jag har mitt yrväder med mig :)

Kram så länge

1 kommentar:

Anonym sa...

Har försökt lämna kommentar tidigare men det gick inte försöker igen då :)

Så mycket fint du gjort och jag blir så glad varje gång du använder mina stämplar.

Kul att du gillar dem :)

Kram Katja