2010-08-22

100 alster innan shopping!

Ja det är sant jag har gått med i denna utmaningen ^^ Får ju självklart köpa förbrukningsmaterial :) 
Dom senaste dagarna har jag kommit igång rejält och har massa av alster att visa... Så titta och njut ^^

------- LAYOUTER-----------

 001 - Scrappat min resa till sthlm förra året :)

------- 8 is enough ------------

 002 - Första layouten av denna utmaning

003 - Andra i samma utmaning

004 - Den 3:e :)

005 - Den 4:e :)

006 - Den första av andra omgången :)

007 - Den andra :)

 008 - Den 3:e

009 - Den 4:e

-------------------------------------------

010 - En enkel layout med ego bilder ^^

011 - En layout med min mamma, texten: i adore everything about you säger allt ^^

012 - Jag och Kalle fumlar runt lite :)

013 - Melissa leker i lekparken ^^ 

014 - En galen dag i Karlstad :)

015 - Enkel layout men ändå välfylld tycker jag :)

 016 - Nöjd med hur maskulin jag fick den att bli :)

017 - Försökte mig på att använda massa knappar ^^

018 - Supernöjd med denna! :)

 019 - Mina kära bröder... Använd stämplad tejp på denna :)

---------- KORT-----------

020 - Kort nr 1 i härlig vintage stil :)

 021 - Flickigt grattiskort :)

022 - Enkelt men snyggt :)

023 - Ett bra att ha kort

024 - Killigt grattiskort :)

 025 - Snyggt men enkelt kort :)

026 - Ett litet blomkort :)

027 - Riktigt nöjd med detta :)

028 - Enkelt kort :)

029 - Ett kort som blir klart när det bestäms vem det ska till :)

030 - Riktigt nöjd med detta med :)

 031 - Bra att ha kort

032 - Ville utmana mig att använda skrikiga färger :)

 033 - Lila lila lila ^^

034 - Ett kort man öppnar "på mitten" med fiffig låsning ^^

035 - Ett kort som det ska skrivas info på när mottagare är bestämd :)

 036 - Ett fika kort :)

037 - Ett till manligt grattis kort :)

038 - Ett häftigare kort i min smak :)

---------- MINI AMBUM --------

 039 - Ett mini album om en fest jag nyligen gick på :) Ett dragspelsalbum

 sidan 1-2

sidan 3-4

Baksidan

Andra sidan, sidan 1-2

Andra sidan, sidan 3-4

 -------------------------------------------------------------------------

Det var allt jag hade att bjuda på denna gången :) Ska inte dröja lika länge som sist till ett nytt inlägg :) Fått tillbaka min scraplust och satt igång ordentligt :) 

6 kommentarer:

Sara sa...

Åh vilka fina alster du gjort! Vad härligt att du fått tillbaka scraplusten igen! :)
Ha en bra söndag!
Kram Sara

Anonym sa...

Men WOW.. det var till att vara produktiv.. :D

Kul att du delar med dig!
Ha en härlig söndag!

Maiden sa...

Wow, wow å wow liksom!!!! :-)
Layouten "Crazy" blev min favorit!!!
Kram

Cornelia sa...

Häpnar över alla dessa fantastiska alster!
Själv tyckte jag att jag var lite "duktig" som fick ihop fem kort... men det bleknade ju när jag kommer hit och ser din produktivitet!

100 alster ser ut att gå som en dans!

Terés sa...

Oj, det var värst!!! Du är verkligen jätteduktig! Supersnygga kort. Här fick jag massa inspiration. Jag kommer följa dig hädanefter...

Kram

Anonym sa...

Vilka underbara alster! Och det syns att du har kommit igång rejält!