2010-02-02

MASSOR GJORT!

Hej 

Idag har jag varit på riktigt pyssel humör och fått en massa saker gjorda :) Min mamma ringde igår och sa att hennes chef ville ha 3 st grattis kort :D Wiiie äntligen, länge sen man fick beställningskort :) Det skulle vara till en 7, 10 och 14 årig tjej... Ganska svårt ändå ^^ 


Här är kortet till den lilla flickan på 7 år... (dålig bild)

 

Sen kommer 10 åringens kort:)

 

Sist ut är kortet till den 14 åriga tjejen :) Hon va svår... För hänglar och magnolior kan ju lätt uppfattas som lite barnsliga... Speciellt i den åldern ^^ Och några typ the greeting farm har jag inte hunnit köpt på mig än... Tur så är de snart mässa :D De fick bli ett väskkort som jag blev väldigt nöjd med :) Första gången jag prövar mig på något sådant :) Blir fler gånger!


 
(tagsen som är instoppade)
 

Här ser du hur de fungerar ^^ Den andra med grattis på är i fliken bakom :)

Sen fick jag även för mig att pröva en plånbok :) Oj va skoj de va :) 
Här kommer den:

 

  

  

Det var allt för nu :)
Kram


3 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för titten hos mig , kul att du vill vara med och fira.
Härlig blogg du har , full med inspiration.
Kram Nilla

Unknown sa...

Hej älskling ;)

Vad kreativ du varit sedan jag kikade in sist.

Jättefina saker som alltid...duuuu den där scrapbutiken....den får du öppna själv...jag är klar med den delen av mitt liv...men jag kommer gärna och handlar av dig. Givetvis skall jag ha fet rabatt :))

Puss.

Pysselfröken sa...

Hej!
Vilka fina kort! Plånboken imponerade stort på mig, en så´n har jag inte sett förut.
kram